17 ianuarie 2012

Pur si simplu.

(English version)

Uneori simplificand, rezolvam problemele. Asa ca acum vei sti ca:

- Voi rade intotdeauna la glumele tale.
- Voi purta floarea pe care ai cules-o pentru mine in par.
- Te voi lasa sa ma impingi pe leagane.
- Iti voi lasa mesage sexy acolo in locuri surprinzatoare.
- Impreuna vom face istorie.
- Niciodata nu voi lasa urme de machiaj pe camasa ta.
- Am tatuaje secrete.
- Nu ma voi culca niciodata cu prietenul tau cel mai bun.
- Voi incerca sa te incurc atunci cand numeri cu voce tare.
- Voi rade atunci cand incerci sa pozezi.
- Voi purta un tricou alb daca vom spala masina impreuna.
- Voi incerca sa te speriu seara, dar voi finaliza prin a ma infricosa pe mine si tu va trebui sa ma linistesti.
- Nu pot schimba o pana respectiv uleiul la masina singura, dar voi zambi permanent cand vei face aceste lucruri pentru mine.
- Iti voi indeplini trei dorinte.
- Voi rade daca vei incerca sa imi arunci o replica de agatat.
- Niciodata nu iti voi bea ultima bere.
- Inima mea va sari peste o bataie de fiecare data cand vei intra in casa.
- Saruturile mele iti vor taia respiratia.
- Si mie mi se pare ca Charlie Theron este sexy.
- Devin amuzanta si dornica de flirt sub influenta vinului.
- Vei dormi mai bine atunci cand sunt eu langa tine.
- Iti voi multumi de fiecare data cand imi deschizi usa.
- Ne putem uita prima oara la filmul ales de tine.
- Pot fi gata imbracata intr-o jumatate de ora si uneori chiar mai putin.
- Voi arata incredibil de dragut in tricoul tau dimineata.
- Niciodata nu refuz o provocare.
- Ma mulez perfect in bratele tale.
- Ofera-mi flori si un biletel scris de mana si vei avea inima mea.
- Te voi suna atunci cand am promis.
- Trateaza-ma ca si pe o doamna, iar eu te voi trata ca si pe un barbat.
- Sunt constienta de faptul ca, catusele nu sunt doar pentru poltisti.
- Vei gasi micile mele obiceiuri si ritualuri adorabile.
- Pot sa omor si singura paianjenii.
- In continuare mi se cere buletinul de fiecare data cand doresc sa cumpar bautura.
- Nu voi spune « nu este nicio problema »atunci cand exista una.
- Stiu ca frisca nu este doar pentru inghetata.
- Nu vei putea sa nu te gandesti la mine.

Nu este neaparat profunf. Este simplu.


A voastra sincera, S.C.
xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu