17 ianuarie 2012

Draga Bodystep - O scrisoare de despartire

(English version)

Draga Bodystep,

In ultima vreme mi-ai spus ca simti un fel de distanta intre noi. Ei bine... am facut totul cu intentie.

Incepand cu clasa a 8a - deci in ultimii 7 ani - am incercat sa fac sa mearga totul bine intre noi. Am incercat sa gasesc puntea comuna, dar niciodata nu te-ai straduit sa depui si tu minimul efort. Esti mult prea fals. Nenatural. Mult prea fericit. Constant iti bati joc de mine. Imi ignori sentimentele, cauzandu-mi de fiecare data incredibil de multa durere. Si ceea ce ma termina este ca, nu ai nici minima consideratie fata de situatia noastra.

Ai observat macar prezenta mea in fiecare Luni si Miercuri? Pentru ca, dupa ce petrec cu tine fie si numai 1 ora pe zi, ma simt frustrata. Prin urmare nu mai functioneaza intre noi.

Mi-ai placut. Erai ca si majoreta care nu am fost niciodata. Dar realizez ca tie nu iti va placea niciodata de mine la fel de multi ca si mie de tine. Prin urmare trebuie sa infruntam faptele: Ma lasi pe mine sa depun tot efortul singura. Si acum, sunt obosita. Epuizata chiar. De fiecare data cand spui "Din nou, inca o tura"eu sunt mereu prezenta. Mi-ai promis distractie, amuzament, relaxare...Dar tot ce imi oferi este repetitie si plictiseala.

Esti multi prea usuratic. Te oferi tuturor disponibili sa te accepte - si sincera sa fiu nu mai pot accepta situatia asta. Stiu ca esti interesant si "la moda", respectiv ca TOATA LUMEA te-a incercat macar o data in viata. Dar eu sunt obisnuita sa fiu vioara intai - nu un flaut pierdut in multime. Si sa stii ca eram pregatita pentru o relatie serioasa. Dar poate esti mult prea mult pentru mine. Poate esti prea bun - deoarece, sa fim sinceri, nici eu nu sunt superwoman.

Si acum tu te plangi ca te evit...Ei bine de dragul dezbaterii, iti voi comunica problema mea: de ce nu poti fi la fel de dragut cu mine cum esti cu prietenele mele? De ce le oferi lor picioare tonifiate, in timp ce mie doar crampe musculare? Asa ca stai si distreaza-te cu aventurile tale. Nu te voi minti spunandu-ti ca nu sunt geloasa. Dar cred ca este mai bine sa ramanem cunostinte indepartate.

Stiu ca TU vei fi ok. Adica, esti placut de toata lumea. Dar sper sa te calce toti in picioare (literalmente). Prin urmare, mult succes in continuare.

Imi pare rau ca nu pot spune, dupa 7 ani, ca mi-a facut placere...Prin urmare, bucura-te de picioarele altora.

A ta sincera,

Sabina

P.s. Daca te pregatesti sa ma acuzi ca te-am inselat cu Zumba...Ei bine, la naiba, o recunosc. Ma face sa rad, ma protejeaza, ma face sa ma simt sexy si relaxata...Si dupa ce ascultam impreuna cateva melodii, stim ca suntem pregatiti pentru o relatie lunga. Imi pare rau, dar asa e viata.

xo

(Fotografie: sandraturton.com/…/2011/10/Step-Instructor.jpg)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu