17 februarie 2010

Prin cluburi

(English version)

Mărturisesc cu toată inocenţa de care pot da dovadă, că niciodată nu am ştiut cum ar trebui să mă comport într-un club. Serios, niciodată nu am ştiut cum ar trebui să abordez, să ma las abordată sau să interpretez abordările altora.

Sorbindu-mi cafeaua de dimineaţă, am profitat de ocazie pentru o discuţie despre noi şi comportamentele noastre prin cluburi. Nu am fost deloc surprinsă să constat că tuturor ne lipseşte încrederea în sine. Întotdeauna am detestat, dar practicat, obsesia fetelor de a diseca fiecare gest, acţiune chiar şi zâmbet până la refuz. Independente? Mai gândiţi-vă: când a fost ultima dată când aţi mers singure în club sau măcar la o cafea? V-aţi despărţit de grup pentru a vă bucura de un dans în propria prezenţă?

De obicei fetele se grupează hotărâte să afişeze cea mai bună ţinută şi toate atuurile,weekend de weekend prin cluburi, mirându-se de ce părăsesc atât de rar localul cu un număr de telefon (dat sau primit) sau măcar cu un nou flirt la activ. Am uneori impresia că, atât fetele cât şi băieţii s-au speriat de noul mileniu pierzându-şi iniţiativa. L. povestea deunăzi despre un nou "it"-guy, tot mai des întâlnit, care are obiceiul de a-şi prezenta CMPT-ul: Cheia de la Masina, Portmoneul si Telefonul - înainte de a oferi ceva de băut.

Ce gândesc băieţii? Era un citat care îl adoram..."Bărbaţii sunt simpli...sunt ca plantele". O, dar chiar mi-ar plăcea să cred asta. Pentru a primi un feedback cât se poate de realist asupra dilematicii, l-am abordat pe dl.P. Conform teoriei lui, cheia unui flirt reuşit se află în privire. Şi eu care credeam că totul ţine de dans elaborat şi alte trucuri aflate din revistele pentru femei. Mă aşteptam să aud până şi de la el, un om al cărui intelect şi profunzime le apreciez, un discurs macho...Dar dl.P a reuşit să îmi alunge cinismul şi să îmi reamintească motivul pentru care m-am îndrăgostit prima oară...Ei nu caută o aparentă power-woman, aschilombică şi inabordabilă...Ei speră la o privire, la acea fracţiune de secundă când privirea se pierde într-o masă de oameni şi totuşi te uiţi într-o singură direcţie, sperând la reciprocitate. Acel zâmbet de je-ne-sais-quoi care îndeamnă şi facilitează conversaţia.

Ei vor ca atunci când îţi întind mâna, dorind să te ducă într-un loc mai retras, să le răspunzi invitaţiei fiind convinsă că urmează o conversaţie spumoasă, un small-talk inspirat şi nu doar un şir de aluzii sexuale.
Aşa că mă întreb: este atât de rău perindatul prin cluburi? Desigur, poţi avea ghinion; poţi întâlni pe cineva care doreşte doar un alt număr în agendă. Dar poţi avea noroc, să întâlneşti pe cineva care,ei bine, care îţi poate prinde privirea dintr-o mie; care să te vadă pe tine, iar zâmbetul acela (care tu îţi spui că este pentru amica de la bar) să îţi fie adresat. Eu pe acela îl caut...Voi?

A voastră sinceră, S.C.
xoxo

20 de comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=bd-eZp93s58

    o noua orientare. smart girl L asta. hahaha

    RăspundețiȘtergere
  2. honey nu mai visa la imposibil! :))

    ai scris ca vor ocazia pt a doua intalnire, se poate sa ai dreptate....dar si at raman ghidati tot de testosteron:)) :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult modul in care ai pus problema...ai dreptate ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucia...de ce crezi ca e imposibil?si de ce trebuie ca toti baietii sa fie "ghidati" de testosteron?nu renunta la ideea ca mai exista baieti simtiti si cu capul pe umeri care nu vor doar "un nou numar in agenda"

    RăspundețiȘtergere
  5. cu capuuuuu' sa nu zic unde..numa' nu pe umeri:))

    RăspundețiȘtergere
  6. raspunsul asta se trage de la prea multe intaplari neplacute sau de la "generalizarea" speciei masculine....cu toate ca asa pare, nu suntem toti la fel

    RăspundețiȘtergere
  7. ps. :)) keep it up and i`ll be your biggest fan!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am zis ca au fost neplacute:))

    RăspundețiȘtergere
  9. cat despre specia masculina...in final ajung toti sa se comporte la fel!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce intelegi tu prin faptul ca se comporta la fel?

    RăspundețiȘtergere
  11. ...ca pana la urma nu sunt in stare sa intretina o relatie. dupa un timp nici nu isi mai dau silinta din nici un punct de vedere, iar totul devine monoton...si se pierde. si aici nu e vorba numai de relatiile mele, asa e mereu! saaaaaaaaaaau?:-))

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt de acord cu faptul ca in foarte multe cazuri se intampla asta dar nu cred ca in toate...intretinerea unei relatii depinde de ambii parteneri.eu zic sa nu-ti pierzi speranta, s-ar putea sa te ia prin surprindere cineva, si din cauza ca ai o impresie generala e posibil sa pierzi multe...

    RăspundețiȘtergere
  13. nu-l vei gasi pe your dream boy intr-un club.

    RăspundețiȘtergere
  14. Poate ca nu il vei gasi...Dar speram sa transpara un alt mesaj din text...si anume ca merita sa incerci, ca trebuie sa te faci vazute, nu sa te izolezi in umbra unui grup..

    Si, in final, poate vei avea o surpriza..you may never know..

    RăspundețiȘtergere
  15. "nu-l vei gasi pe your dream boy intr-un club" aproape certa chestia, mai mult decat atat in principal in club mergi sa te simti bine, sa dansezi dar daca intervine o apropiere de o alta persoana, nu o refuzi.Dream boy/girl e mult mai probabil sa intalnesti in parc pe banca, cel putin mie imi suna mai promitator...

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca este important sa accepti ideea de a fi deschis oportunitatilor...Parc, club, strada, cafenea, muzeu etc... Important este sa fii tu deschis...sau macar receptiv:p

    RăspundețiȘtergere
  17. 1 din 1000...daca nu esti deschis sar putea sa ratezi ocazia

    RăspundețiȘtergere
  18. ai avut ocazia sa gasesti pe cineva special in club/bar/whatewe vreodata?

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa inteleg ca sustii ca nu poti gasi niciodata pe cineva special?

    RăspundețiȘtergere